Un ultim post

Posted: 02/05/2012 in Doar ganduri

Dupa grele lupte interioare am decis, e timpul sa pun cheile in cui pentru o vreme. Nu are rost sa operez cu coasa precum chirurgi yankeului de la curtea regelui Arthur (Mark Twain) , e timpul sa cedez locul artistilor, iar eu… eu mai intai sa traiesc ca apoi sa povestesc, eu sa imbatranesc ca cititor pentru a invia ca scriitor, sa vad realul ca sa pot construii imaginarul si sa invat sa ating inimi de la Cel ce le-a construit. Recunsoc o mare piedica pentru mine e in primul rand varsta, iresponsabilitatea si nepunctualitatea e blestemul ce ma caracterizeaza si pe care se pare care l-am purtat cu mine chiar si virtual in postarile mele. Desi ma pasioneaza acest fel de chirurgie cred ca m-am lasat cam mult purtat de inertia aspiratilor mele, asa ca inainte de a mai face victime  datorate unui instinct de macelar, prefer sa incep cu inceputul, cu scoala. Imi place foarte mult pilda Domnului Isus cu casa zidita pe stanca ce rezista in fata furtunii. Casa zidita pe stanca nu e niciodata aplaudata spre deosebire de ce construita pe nisip.  Cu greu vezi progresul unei astfel de case, in timp ce casa de pe nisip se inalta rapid, cealalta se coboara. Initial ai zice ca e un regres, nici gand este fundatia indispensabila, care mai devreme sau mai tarziu va face diferenta. Pe scurt si fara sa mai lungesc vorba am hotarat sa ma despart de acest blog, si pentru o perioada (nedeterminata) si de a mai scrie, am nevoie de o baza mult mai rezistenta. Nu voi inchide blogul, iar atunci cand imi voi face un blog nou aici va voi si anunta, pana atunci insa va las cu cateva din blogurile mele favorite:

Marius Cruceru

KristallHertz

Drezina

P.S. Ordinea o stabiliti voi, eu le-am scris aleatoriu.

 

Comentarii
  1. darius spune:

    L A S U L E !!! graunte aruncat pe pamant pietros! sau intre spini… scuze peste scuze…ba ca esti „necopt”, ba ca nu esti punctual… Scuze ieftine! Renunti…hmm! nu-i tocmai comod sa scrii…stiu!

  2. PetcuToday spune:

    In ultima vreme nu am mai avut timp sa scriu deloc, deobicei oamenii asteapta… dar devine plictisitor sa tot astepti. Prefer sa iau o pauza iar atunci cand voi revenii sa fie ceva mai serios 🙂

Lasă un răspuns

