Ce inseamna Valentine’s day…

Posted: 14/02/2012 in Doar ganduri

Valentine’s day nu inseamna cadoul extravagant luat iubitei, nici o inima de plus daca ea vine din partea unei inimi de piatra. Valentine nu inseamna incercarea greoaie de a scrie poezii cu vorbe dulci. Nu inseamna vorbe dulci daca in restul anului discutiile sbarnaiau de tensdragosteiuni interminabile. Valentine’s day nu inseamna nervi si nici impartitul de coate in stanga si in dreapta prin magazine. Nu e incercarea de a fi la moda, nu e conformismul tamp al generatiilor postmoderne. V.D. nu e programul frumos de la TV. Valentine’ s day nu e indragosteala ieftina, nici fall in love, nici dragoste la prima vedere. Valentine’s day nu e sarbatorirea celei de-a 20-a prietena sau… mandria unei inimi nestatornice. Valentine nu sunt baietii din Twilight, nici fetele de la Hollywood. Nu-i inca o noapte in club si nici excesul de lumini din discoteca. Nu-i zambetul fortat, pe care il imparti tuturor ca un dovleac de Halloween. Valentine’s day nu inseamna trandafirul cu care iti impaci constiinta incarcata fata de sotie. Nu inseamna sampanie. Nu inseamna bautura in exces pentru a uita ranile pe care le-ai produs persoanelor iubite. Nu inseamna nepasare, dar nici ziua in care arati dragoste, de ce nu ai arata si in restul anului? Ce inseamnaValentine’s day? Nu inseamna dragostea de cuplu, daca la asta va gandeati. Valentine’s day, asa cum l-am inteles eu, inseamna pur si simplu dragoste. Imi amintesc cum in zilele astea chiar si mamei ii dadeam cadou. Ziua dragostei sau a indragostitilor? Hmm… nu stiu … e sec sa vorbesti despre dragoste intr-o vale a umbrei mortii. Poate am inteles gresit..poate Valentine’s day nu e nici macar ce am scris eu… voi ce credeti?

Comentarii
  1. Alice spune:

    Eu sunt Pro Dragoste pentru fiecare zi, nu doar de Valentine’s Day.
    Asa cum cineva spunea: ,, Dragostea adevarata e cea de zi cu zi si se oglindeste in devotamentul tau pentru cel de langa tine. „

  2. darius spune:

    Eu cred ca ai spus lucrurilor pe nume!

  3. words4soul spune:

    Drept la tinta! 🙂

  4. Doba spune:

    „Cand puterea dragostei va invinge dragostea de putere, atunci vom traii cu adevarat in pace.”
    John Lennon

  5. Sincer sa fiu, nu stiu exact ce inseamna Valentine’s Day, dar cred ca stiu ce ar trebui ori ce ar insemna pentru mine daca vreodata voi tine cont de ea: o zi in care sa imi verific comportamentul, loialitatea, darnicia, bunatatea, spiritul de sacrificiu, intr-un singur cuvant dragostea fata de persoanele pe care imi spun ca le iubesc; o zi in care sa imi cer iertare daca realizez ca dragostea mea a stat mai mult in vorbe decat in fapte si ca nu am facut ceea ce ar fi trebuit sa fac daca as fi iubit cu adevarat; o zi in care sa indrept lucrurile in ce priveste relatiile; si in final, inca o zi in care ALEG sa iubesc! (fiindca dragostea nu-i doar un sentiment)

    • PetcuToday spune:

      Ce as mai putea sa adaug? Ai vorbit ca pentru mine. Cat despre a intelege… Dragostea nu o poti intelege, o poti doar trai, cred eu. Nici in vesnicie nu am pretentia de a O intelege in totalitate, dar imi voi da toate silintele.

  6. Em' spune:

    Valentine’s day inseamna dragoste, asa cum spui…si daca esti destept, ai parte de Valentine’s day in fiecare zi!<3

Lasă un răspuns

